looking for??

Monday, February 22, 2010

saya sayang mereka, tapi saya bukan "LESBIAN"..

wahhh.. name entry nk gempak jekk.. hahhaha..
memiliki sahabat yang cukup istimewa dan memahami merupakn satu anugerah yg terhebat..
mereka2 yg saya sayangi ini merupakan sahabat yang membuatkan saya rase nk pelok2 cium cayunk lagi..
tp saya bukan lesbian.. eeyakkkk... so da geli gelimat mat mat mat tok menjadi seperti itu..


all of them was my biggest lover friend in uitm sri iskandar.. blaja sesama degree in human resources..

ella: kamoo sangat comey.. kulit kamo lembut cam baby.. haha.. and so sweet with ur lovely bf.. heh.. (si cantek di atas bertudung pink)

nurul: kamoo ni sgt lemah lembut, berbudi bhsa, and sometimes very da blurrr... haha.. (si gadis comel berbaju biru bertudung puteh)

sue: kamoo lagi tua dr saya.. haha.. sedar diri skit.. tp kamoo sgt cantek even bertudung or free hair..
huhh, kantoi.. n blurr gak.. haha.. (wearing shawl peach diatas)



mereka2 ni pula my housemate yg rajin2 belaka.. and yg penting chantek2 lagi kiut miut cam twetty..

Una: alaways make people laugh in a class.. ckp loghat manjung yg kuat.. n pandai msk.. nyum2.. garang oo minah nie.. (bertudung puteh)

Hana: giler shawl just like me.. admire ble dengar u speak in english.. n u are cleaver and nice.. (wearing maroon shawl)

Myra: amah, ko ni kekadang blurr tp sib baek kamoo cantekk.. giler on9 minah nih.. and rajin mencuci toilet.. wiwi.. (bercekak pink)

Ayin: seorg yg kecil molek.. seorg yg sangat menjaga harta pusaka dier ok.. jgn berani usik.. n ko ni very sweet ble ngan ehem2 n ur mom.. n ko dilantik sebagai tukang masak kt umah.. haha.. ko masak sodapp!!! (si gadis freehair berbaju pink)

yang ni sahabat2 lame masa blaja kt uitm segamat tyme diploma dulu..

syam: ko ni mang la ngek.. haha.. slalu diejek buncit oleh budak2 laki yang kaki sakat..
kakak ku ckp muka ko sama cam aku.. uwahahahah.. ada plak?? comey, happy go lucky n funny.. (si gadis yg memengang cawan yg mengeluarkn cahaya) haha..

Niera: ko ni mang roomate yg supportive.. memahami situasi.. ble ku marah, ko lari dulu.. haha.. (berbaju biru yg senyuman nk mengoda tp x jadi).. haha..


  • k, udah2.. setop now.. klu nk letak sume gmbr.. mest x abiz sampai esok..
  • salam sayang.. muahhHHHH... !!!! ZZZzzzzzzzzzzzzz.....

2 comments:

Razman said...

kenalkan sket kat aku mber les ko...

Dyla Zaman said...

razman.. ko nk yg mane...
hahahhahahhaha...
aku x les laa..
eeeyakkkk....