looking for??

Sunday, April 4, 2010

"Black Bird Red Roses"


uishhh.. name entry dah macam tjuk lagu daa.. heheh..
klu nak tau Black Bird Red Roses tu nama tema dinner fakulti business uitm seri iskandar..
pelik ekk ngan nama tema tue..  Black Bird tok lelaki while Red roses tu tok perempuan.. sweet kan..
ini da besh dinner ever laa.. mesti kembang kuncup idong si ketua projek.. agaga..


  ini kami.. cantek2 x kami.. hihik..


yang dapat King of da night ni kawan saya.. comey x dier.. sesuai kan dier jadi king.. kan..kan..

sesi bergambar bersama abang king.. hahaha..

yang tengah2 bawah nie lecturer saya.. dier masih single.. hehe.
spe berminat angkat kaki!!!

uishhh.. x sah klu xde yang nk nyebokkk..
ske merosakkn gambar, dengki taw!!!



Zhaf, Me, Ella N Ejoy!!!
calon2 hero remaja 2010.. agagga..


malam dinner tu aku ditugaskan menjaga mereka2 dibawah.. anak2 yatim Hulu Kinta ..
kalo ikotkan x tahan nak tengok dorg nih.. sedih.. sob sob..
tapi aku masih tabah.. kawan aku si hana maruku dah banjir dah kat situ gak.. adoyaii..



lastly, sesi bergambar AJK dinner mlm tue.. aku nih AJK tumpang jekk.. 
tumpang muka kat gambar.. agagaga.. x wat  keje mane pon..
hahahha.. BYE!!!

































No comments: