looking for??

Friday, October 21, 2011

Nasi Dagang at Belanga.. Awesome..

Assalamualaikum semua.. (ayu pulak arini)
Sebenarnya dah lama teringin makan dekat belanga ni..
Bukan periuk belanga dekat rumah tu tau.. ni kedai makan BELANGA
Opis aku dekat The Gardens jee.. so hari hari ulang alik 45 kali depan kedai makan ni..
Hari hari jugak laa nampak orang makan nasi dagang.. Slurpppp.. meleleh air liur..
Akhirnya malam semalam dapat gak makan kat sini.. Yeahhh (happy)

Ni huh cafe dier.. Chantek kan deko dier.. Sangat Klasik.. (Curik dr google)
Kedai makan yang menyajikan makanan masakan kelantan..
Sekali sekala nak makan makanan kelantan, meh terjah sini..


























Sempat lagi posing posing sebab suka sangat kedai ni.. Chantek.. Suka Sangatttttt!!
Takut periuk belanga atas tu jatuh kat pale..  tak pasal pasal kemek pale kang.. hehe..


































Bersama teman seperjuangan di medan peperangan makan..
Hehe.. Nasib baik ada kawan yang sama sama shuka ternak lemak..
Tapi jelous sebab di sentiasa slim melim.. Tak aci!!!

































Tak sampai 2 minit order, makanan da sampai..cepat tol..
Yepee.. Nasi Dagang Ikan Tongkol dah sampai..

































Makcik ni pilih Nasi Kerabu Daging.. Dier makan tak pandang kiri kanan.. tiba tiba dah habis..
Shedap sangat laa tu..

































Tengok laa harga 2 orang makan.. RM43++ (esok bawak bekal)

































Balik dengan muka riang sebab perut kenyang..

































Okay.. Cepat balik sebelum duit keluar lagi..
Hujan lebat malam tadi.. habis basah kuyup..

































3 comments:

iqawangi said...

tag ga...http://anakenciksalamat.blogspot.com/2011/10/25-things-random-giveaway-by.html

syaidatie nurdilla said...

Iqawangi: thanks yee

~ayusleeping~ said...

ayu singgah sini sambil folow dear...folow me back yer... :)