looking for??

Wednesday, November 30, 2011

Obses dengan Novel Baru Badai Semalam

Owhhh.. lately aku sangat obses dengan buku ni.. 
Aku akan bawa buku ni kemana sahaja aku pergi..
Aku akan luangkan berjam jam di office untuk baca buku ni..
Bertapa hebat nyer penangan buku terbaru yang tiba2 hadir dalam hidop aku ni..
Lagi hebat dari Novel "OMBAK RINDU"
Lagi hebat dari cerita "SEMBILU KASIH"
Tidak dapat aku gambarkan dengan kata-kata..
Jom dapatkan buku ni CEPAT!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hahahahhahah.. Ini lah buku "BADAI SEMALAM"..
Mesti korang rasa macam nak sumbat selipar jepun dalam mulot aku kan..
Sorry!!! 

Aku terpaksa mengobseskan diri dengan buku ni gara gara Ujian Komputer Sabtu ni.. 
Grrrrrrrrrrrrrr.. tension!!!
Idea buku badai semalam ni datang dari penceramah SKEM tempat aku pergi taklimat teori lesen kereta 5 jam.. Ulang yee 5 jam!!
Dia yang pesan rajin2 baca buku ni..
Agak2 malu nak baca masa soping2 ke, masa dalam Lrt ke.. 
Balut laa buku tu, pastu tulis "NOVEL BADAI SEMALAM"..
Konpem orang tak tau ko ngah belajar kereta.. hahhaha..

Nasib baek adik manis AIN ni ajak amik lesen sekali..
Makna kata kalau pergi amik sorang2..
Memang Seronokk Sangattttt!!!

P/S: Seram sejuk nak amik Ujian Komputer ni..
Wish me GOOD LUCK!!

1 comment:

cantekk said...

HAHA,,,AKU TERTIPOOOOOOOOOO

BTW, GODD LUCK OKE!!!