looking for??

Thursday, December 29, 2011

Azam Baru 2012!!

Assalamualaikum Kalian..

Rasa berdebar-debar ni menanti tahun baru 2012 yang ternyata lebih mencabar..
Kadang-kadang aku rasa sempat ke aku rasa tahun baru..
Kadang-kadang terfikir juga, apa dugaan & Ujian untuk aku nanti.. (ayat emo lebeh)
Seriously tahun 2011 aku tak pernah ada wishlist bagai.. sangat kuno kan?
Tapi tahun 2012 aku nak jugak korang tatap wishlist aku..
Sila baca kuat-kuat!!!!

1) UBAH DIRI
Yeahhh.. itu azam yang paling jitu sekali..
Ubah diri bukan bermakna aku nak pergi operate muka jadi macam KILA FAIRY..
Bukan juga nak kurus macam ERA PAZIRA..
Tapi berubah kearah kebaikan..
Perbanyakkan amal ibadat yang aku kadang-kadang pandang remeh..
Seriously, sejak aku mimpi Kiamat hari tu, aku sangat takut dengan kehidupan di padang masyar kelak..
Sangat Takut~~ (Menintis mata masa menaip ni)




2) INSPIRA
Inspira tu bukan short form dari Inspirasi tau..
Ini kereta Inspira.. Yang besar gedabak tu..
Kalau aku pakai konpem korang tak nampak driver nyer nanti.. hakhak..
Aku sangat giler dengan kereta ni..
Konon nyer aku nak hadiahkan diri sendiri kereta Inspira masa birthday aku nanti 23/5/2012..
Sila doakan untuk aku walaupun agak mustahil untuk aku pakai kereta 80K.. lalalla..


3) GAJI RM2.5K
Hahahaa.. korang kalau tengok azam aku semua berkaitan dengan duit kan..
Dasar mata duitan budak ni..
Ini sekadar target aku je..
Kalau gaji ciput, camne nak berangan pakai kereta Inspira kan kan..
Sila doakan untuk aku yee~~

4) RAJIN-RAJIN BLOGGING & BLOGWALKING
Yang ni paling payah sikit laa kan..
Masa aku mula mula ada blog December 2010..
Aku langsung tak tau ape itu blogwalking..
Aku just hupdet blog, pastu tunggu jelaaa entah ada ke tak orang baca blog aku..
Dah setahun baru laa aku tau erti sebenar blogging..
Sanggat benggong rasa nyer..
So hopefully, lepas ni aku rajin laa hupdet blog even xde orang nak baca pon.. *sign*

5) BUSINESS BLOGSHOP
Mesti ada yang dah tau, mesti ada jugak yang tak tau aku da start buat business shawl kat facebook..
Baru sebulan je start business..
Harap sangat korang semua support my business okay..
Sayang korang lebeh kalau korang beli shawl kat aku.. *muaahh*
Aku wish laaa semoga business aku ni Up sikit next year okay..
Wish me luck!!

Click LIKE Dyla Zaman Blogshop


P/S: Okay.. itu sahaja aku rasa..
        Kang bila letak banyak sangat tak tercapai dek akal pulak kang..
        Apa kata korang pon tulis laaa azam baru masing masing..
        



4 comments:

♥ Ikaa Aboy ♥ said...

salam. smoga azam 2012 anda akan trcapai. insyaallah :) btw saya dah follow awk :)

munirah said...

semoga azam kita sama sama berjalan dengan baik ! hahaha ehh, i pon ade blogshop ;) tapi tak hot lagih :D haha follow ur blog and ur blogshop ;)

BeloG MTT said...

Semoga semua azam dan impian tercapai. Amin :)

Dyla Zaman said...

Belog MTT: MekASEHHHH.. :)