looking for??

Thursday, January 19, 2012

I'm In Love with Aiman Mentor 5

Assalamualaikum..

Harap korang jangan jeles dengan Title Entry yang macam haromm tu..
Kemain In Love dengan retiss..
Tak kuasa mak..

Tapi seriusly, aku makin giler meroyan tahap cipan dekat si Aiman Mentor 5 ni atau nama sebenar "AIMAN HAKIM BIN RIDZA ABDOH, 22"


Sejak tengok cerita VANILLA COKLAT dekat TV3 setiap hari selasa jam 9 malam..
Aku terus in love ngan mamat nih.. muehehhe..

Lagi satu sebab Aiman ni sejibik bebenor dengan ALIF AZIZ.. *dizzines*

Sama kan.. Hmmm.. Tak sabar nak tunggu selasa minggu depan..
Angau dah ni.. lalalla..







9 comments:

Nurul Iman Rosman said...

dah agak dah,
mesti suke sebab dok tengok Vanilla Coklat. hehe.

Same lah, saye pon perasan gak aliff aziz dengan aiman ni macam lebih kurang je muke dorang. Ade lagi satu yang muke same, Aiman yg nyanyi nasyid tu. ace tengok, hehe ;)

syaidatie nurdilla said...

Nurul Iman: hEHEHHE.. sweet kan dier dlm cite tu.. nnt dyla skodeng muka aiman mentor ngan aiman nasyid sama ke idak.. :p

Khuzrin Kamarudin said...

Pergh!!

sherotpetot said...

haha sherot baru tengok vanila coklat minggu ni.. cam best gak. sweet je depa ;P

syaidatie nurdilla said...

Khuzin: ape yg perghhh.. awk lelaki.. lalalla

syaidatie nurdilla said...

Sherot: Aaahh.. depa tu sweet sgt.. :p

ilovekampungku said...

hensemyer....

❤farahin,izzati❤ said...

sy ingat adik sy jew yg angau huhu

sy follow awk :)

syaidatie nurdilla said...

Farahin: aikkk.. adik awk pon angau ke? hahahha..