looking for??

Sunday, May 16, 2010

selamat hari guru!!!!

dikesempatan yg mulia ni.. tetibe teringat pengalaman dan kesahku disekolah bersama guru tercenta..
walaupon dorg x chenta aku pon.. yelaaa..
spe leh sabo ngan student nakal ni.. muka je ayu lentok2 manja..
perangai masyallah.. cam setan..
teringat masa sekolah rendah, aku ni aktif sungguh org nyer..
bab2 menyanyi n jogget tekedek2 ni bagi je kat aku..
pernh suatu ketika aku bersama kawanku ziana tp bukan ziana zain tapi ziana anak pak meon masok pertandingan karaoke di sekolah.. masa tu aku darjah 6.. last minit nk masuk ni.. da la daftar last minit, x byr yuran lak tuh.. hahahah..
smpai skrg cikgu2 lupe nak minx.. halal yekk cikgu..kihkih..
kami nyanyi lagu arwah acik spin n nana "memori berkasih".. fuhhh..
tersirat maksud nyer.. akhirnye kami berdua menang..
sejurus dari itu, aku dah dicop artis rakaman SK AMPANG.. hahah..
 aku dapat show untuk nyanyi bersama seorg jejeka yg juga merupakan boypren pertama aku FIKRI HAZIQ sempana hari guru.. cehhhhh..
kecik2 da pndai yeee... and for uollzzz nyer information, sahabat ku yg bernama fikri haziq telah kembali ke rahmatullah tahun yang sama kami b2 buat persembahan..
darjah 6 adalah kali terakhir aku dapat bersama dengan nya.. x sempat tunggu result UPSR pon.. sob sob.. sambung balik..
sepanjang menanti konsert gilang gemilang aku..
aku ni asyik laa dok berkepit ngan cikgu lelaki ku yg bernama CIKGU KHAIRIL...hehe.. sejak itu aku yg baru budak hingus-hingusan ni dicop skandal ngan cikgu tu.. ishhhhh.. x logik.. unbelievable..!!!! xpe laaa.. tu sume kenangan..
if cikgu khairil baca ni.. nk wishh selamat hari guru untuk dier n cikgu2 SK AMPANG...
and for my arwah fikri haziq.. i always doakan kamo berada dikalangan org2 yg beriman.. amin..


x cukop disitu.. aku masok pula SMK DATO AHMAD RAZALI..
dari muka budak hingusan, menjadi muka budak yang da matang skit..
ada jerawat lak tu.. eeeiiiiiiuuuuuuuuu... burokkk!!!
bajet nak hot je kan msok skolah menengah..
nakal aku masih x berubah.. berchenta pulak dengan DIL AZREEN.. heheh..
buat masalah lagi.. percintaan zaman skolah menjadi hotzzz bila aku ngadoh ngan mamat ni, dah tu dier nk tumok cermin tinggkap skolah pulak..
berita menjadi sensasi..
aku skali lgi menjadi bualan cikgu2.. xpe2... disebabkan mamat ni x guna..
aku bertekad nak belajar bersungguh2.. at last, im become besh sudent tau dimata aku sendiri.. hahah.. tapi dah bertahun x jumpe die.. rindu nyer.. heh..
tp klu korg x caye, g la skolah aku.. tnya sendiri ngan cikgu aku.. kompem plus konpidem gua cakap.. mest dorg kenal student paling hampehh ni.. ish2.. xpe2... windu kat cikgu account cikgu masyirah, cikgu ekonomi a.k.a abah angkat aku cikgu anuar.. spe lagi ekkk.. hahahah.. lupe pulakkk..
happy teachers day to all SMK DATO AHMAD RAZALI's teachers.. love u all!!!!



cikgu-cikgu... saya dah besar.. mesti cikgu bangga melihat aku yg semakin cemerlang dalam hidop bersama2 segengam ijazah.. sob sob.. nak nangis pulak.. TERIMA KASIH CIKGU.. jasamu dikenang...

No comments: