looking for??

Saturday, May 22, 2010

rumah ku syurgaku...



ni laa rumah mak bapak aku.. apartment MERDEKA VILLA.. sebab ape name merdeka sebab negara kte dah merdeka laa.. so org2 yg tggl kat sini suma nyer aman2 dan berjaya belaka.. tapi still ada ramai NEGRO.. merdeka ke tuu.. tutttt...

yang penting aku xmo umah tggi camnih.. kang x pasal2 anak aku jadi SUPERMAN pulak..

ahhahha.. sekarang da cuti sebulan.. aku kini berada di syurga rumahku.. indahnya!!! tapi x brape nak indah nyer bila aku terpaksa jadi "BIBIK SAMBILAN" kat umah nih.. dibuli mama lipat kaen, masak, berkebun kat farmville facebook, tukang cuci segala macam.. aduyaiii.. hahah.. berkebun pown satu hal.. mama aku ni x abiz2 berkebun kat facebook.. kalo dapat duet xpe gak.. at last, aku yg terpengaruh.. xpe2.. yang penting selama cuti semester 2 bulan ni aku habiskan masa di rumah..





* huhhh.. ni laaa sudut mak bapak aku maen game ngan komputer tu..
dalam erti kata laen sudut on9.. cam CC..

* ni pulak sudut menonton tb.. kadang2 tb ni 24/7 terbukak..
kadang2 pulak bukan kte yg tengok tb.. tb tue yang tgok kte tdow..


* yg ni paberet sudut yg aku shuke sgt.. sebab gambar aku yang tergantung tu comel pulak.. heheh..



* meja makan simple jekk.. kalau hias lawa2 pown x guna..
adeq2 jantan aku ni mkn bersepah..


* maaf.. kualiti gambar yang sangat murah.. gelap dan kabur.. guna kamera 2megapixel je pon.. hehe..
sekadar mengisi masa terluang daripada belog ni bersawang.. umah aku biase jekk.. x chantek sgt mcm rumah uooolzzz.. maklum la rumah kecik.. tapi aku still selesa..

No comments: