looking for??

Saturday, May 22, 2010

WAKENABEB!!!!!!

aku dok tengah2 kusyuk meng hupdet belog nih.. tetibe ada panggilan dari seorg mamat.. xkan seekor mamat plak.. dengan kondifen a.k.a konfiden dier ckp ala2 sore laki gedix2..

mamat: HELLO.. boleh saya bercakap dengan cik syaidatie nurdilla..

aku: haaaa.. ye saya.. spe nihhh?

mamat: aritu cik ada tempah keranda.. da siap dah keranda cik..

aku: huhh.. spe ni... jgn laaa maen2..

mamat: cik kan ada tempah keranda??

aku: dengan nada marah menjawab " yelaaaa, tunggu saya mati dulu baru saya beli yeeekkk"..

dengan penoh kemarahan aku letak fon.. dalam pale otak dok pikir sapa yang nk kenakan aku nih..
jeng.. jeng.. jeng..
tetiba aku terpikir ni mesti FAIZAL ISMAIL HOT FM nihh.. muka da tersenyum2 kambing.. bajet sore dapat masok radio, ko howtttt laaaa.... aku terkena panggilan hanggit kew ni..
telefon berbunyi lagi.. sehingga berpuluh miskol pon aku x angkat..
tetibe dapat ilham yg mamat kol tadi adalah buzzdayboy arini 22 mei..
SAHHHH.. KONPEM.. CISSSSS...
kurang ajo ko gaban..
xpe2 aku gak silap x save num ko.. pape pown happy birthday mohd faezi bin zurani a.k.a gaban..



* bawah ni la mamat keranda tue.. aku jumpe ko siap ko ban.. dier comell kan..






*** ban.. soryy.. aku curik gambar ko senyap2 kat facebook.. kat aku ada gambar ko pakai tudung jekk.. lalallalal~~~ malu lak ko nanti.. haha.. HAPPY BUZZDAY.. comell slalu.. @_@

No comments: