looking for??

Sunday, September 19, 2010

rayer yg meriahh bersama keluarga terchenta!!

selamat hari raya..kepada saudara serta saudari..
setahun hanya sekali..
merayakan hari yg mulia ini.. teng teng teng..
wahhhh.. meriah meriah...
jangan cakap nk raya baru nyanyi..
first day pose pown dah nyanyi lagu rayer nih..
seperti biasa, kami2 keluarga yg giler kamera nih..
konpem laaa album rayer ada ratus2 gambar kan..
meh nengok- nengok gambar chantek2 kami~~~


hahhh.. itu baru gambar rayer saya sorang sajer..
itu belom album rayer makngah.. toklang.. tok su.. mak long sumer lagi.. 
kanak2 raya sakan nak duet raye.. anak dara raya sakan giler kamera..
ishh2.. payah2..


ini family saya yg terchenta.. muahhxxss~~~
ini pon belum complete package lagi..
sorg lagi adeq laki x balik raye di kampung..



hahhh.. yang ni pulak baru anak2 dara bergambar.. yang lagi 2 laki tu bapak dara.. hahhahak..


yang ni nenek saya.. saya panggil nenek saya mak..
cucu2 laen sume pelik nape saya panggil mak..
shuke ati laaa saya nak panggil ape.. hihik..
sebab nenek saya jg saya dr saya baby yg gemok2  lagi.. 
tgok muka kami pon sama.. hehe..

ini pula malam BBQ.. owhh.. saya sudah leteh menghupdet n mengupload pic..

ok.. kalo nk hupload sumer pic sampai rayer taun depan x abezzz..
sekian, salam aidilfitri dr hati yg tulus murni..
sesuci kueh bangkit.. 
sesedap almond london..
sekental dodol.. 
arggg.. sebut psl mknn tros lapo lapo..
windu nak mkn biskut sarang semut..
yg ada kt bilik ni sarang anai2 jekk.. heh..

No comments: