looking for??

Friday, October 8, 2010

The real alien was here!!

hehehehhe...
sape sangka si gadis tembam mata sepet ni adalah pelakon yang di cari2 selama nih..
berebut2 david teo, dato yusop haslam, Edry KRU kejar2 aku tok jadi pelakon dorang..
sajer jee jual mahal kan.. bajet hottt..
nak soh jadi ape.. sume i boleh ok.. superb talented..
nahhh.. amek bakat terpendam ak nih..


huhhhh.. ni laaa sebenar nyer kembar dalam cite "2 HATI 1 JIWA" si lana dan lina..
tapi disebabkan muka aku ni hodowh semacam je..
agak susah nak dapat box office..
so terpaksa laa wat super impose.. ceittt...
penat aku touchup tepung 1 kilo nih..



yang ini filem malaysia akan datang..
alien si kepale kecik..
tetibe aku terase diri ni chomell lakk dalam keadaan camni..
hehehhehehehe...


yang gambar atas ni aku tak paham pe kejadah nyer budak2 ni buat..
sah2 ni kembar yang tak diiktiraf nih..
haru biru kalau malaysia ada kembar cam gini..
hihikk..


selalu nyer ini laaa student2 buat kalau dah tension sangat-sangat..
bila tyme buat assignment mula la sume wat muka ngantok meleleh2 air liur..
padahal bila bergambar je bukan maen segar bugar bijik mata korang..
cam haram tol..
ok laa tu kan daripada tension 24 jam muka masam mintak penampar baek ko wat menda2 menggong camni..
biar pecah perot janji hidop happy..
ok2.. meh sambung wat assignment nih.. zzzzzzzz...

No comments: