looking for??

Thursday, November 10, 2011

JASPAL & LYN Clearance Sale

Hye All..
Hari ni nak crite pasal soping soping..
Konon nyer nak berjimat cermat bulan ni..
Tapi ada je SALE bagai.. adoii.. lemah den..
Seperti kebiasaan bila balik keje aku akan tunggu bus depan Ampang Park Shopping Complex..
Tetibe tertoleh ke arah satu booth tertulis "JASPAL & LYN End Year Clearance Sale"


Mari Serbu!!! Tengok, ramai nyer manusia membeli pastu blahhh.. Erti kata lain "Beli Belah"..

























Masuk masuk before tengok barang kena tengok harga dulu ok..
Agak agak cam murah baru leh terjah barang.. hehe..
Tengok tu sale sampai 70% - 80% untuk barang JASPAL
Harga kasut LYN pulak dekat bawah sekali..

































Kasut kasut dari jenama LYN..
Kasut RM160 to RM299 boleh dapat RM50 je..
Kasut RM300 keatas boleh dapat RM80 je ok.. *Juling mata*




























































Mari tengok ape yang aku beli..
Hanya ini saja wedges saiz aku yang tinggal..
Banyak Heels jee.. Aku tak suka sangat pakai kasut tumit tinggi ni..
Aku lagi prefer pakai wedges jee.. Senang..
Harga asal RM290 tapi aku beli dengan harga RM50..

































Aku beli seluar aladdin dari JASPAL..
Gambar ni contoh je.. Aku curi dari GOOGLE








































Ini harga asal seluar aladdin tu.. Aku beli dengan harga RM47.70 (70% off)












































Itu jelaa yang aku mampu beli.. cukup cukup..
Perabis wet gaji je.. Ok dah habis crite.. Tata!!
P/S:












































1 comment:

Anonymous said...

folow ena.ada hadiah utk new folower :P