looking for??

Monday, November 14, 2011

Lunch Nandos Lagi!!

Hye All..
Assalamualaikum.. @~@

Seperti biasa, aku akan hupdet pasal makan, menternak lemak, membuncitkan perot sesajor..
Itu resipi kejayaan aku yee.. Sila jelous sekarang!!

Ini laa Nandos Mid Valley.. Chantek dan romantik.. awww awww..

























Ini pula teman lunch yang sangat romantik.. aww aww..

























Ini pula makanan yang sangat sweet.. aww aww..
Ini nak makan ke nak mencekik ni..
Dua gadis kecik molek ni nak makan macam 5 orang punyer makanan..
hambikk kau!!



































Yeahhh.. Orang tepuk tangan.. Kita tepuk dahi.. ayoyo..
RM61 makan berdua.. sweet sangat kan kan.. aww aww..
Tak payah nak aww aww sangat..
Duit dah melayang tu..

P/S: Aku ni jenis orang yang sanggup makan makanan yang harga puluh2 pon xpe..
       Janji puas.. Kita kerja penat2, duit gaji masuk perot sendiri jugak kan..
     
     
     

1 comment:

cik ara said...

tetiber rase menjelesi!.