looking for??

Tuesday, January 17, 2012

Terbang ke IKEA

Assalamualaikum..

Dah lama aku bermimpi untuk sampai ke IKEA..
Ayat bermimpi macam laa IKEA tu dekat New York bagai..
Kuala Lumpur je kot..
Bertahun tahun aku kempunan nak makan Meatball IKEA..
Semua nak hudpet blog letak gambar makan meatball kan..
Geram je rasa, macam nak gigit je Meatball IKEA dari pc nih..

Tapi sekarang akhirnya aku berjaya juga sampai.. Uwahahahhah..
Gelakkan aku sekarang.. Sanggat Kuno punyer budak.. Ceitt..

Bergambar itu wajib!!

































Tak best kalau pergi IKEA bergambar sorang-sorang.. With Akak WAWA & Adik TASHA..

Sila jangan focus gambar gedikk aku dekat tengah tuh..
Kang gila meroyan pulak..
Tasha tu bukan adik betul sebab aku laa adik pompuan paling gedikk dekat rumah.. lalala..
Tasha tu adik sedara, tapi dah macam adik sendiri..
Sangat kurus dan tinggi.. Manakala aku sangat pendek dan gemoksss.. *sign*
Pergi dengan Mama & Abah sekali..
Tapi lupa pulak amik gambar Mama & Abah yang cun melecun tuh..

Finally, Meatball was here!!

























Tak best kalau makan meatball tanpa chicken wing & Daim Almond Cake yang terbaik dari ladang kelapa sawit.. Sempat tapau lagi 3 pieces.. sorok dalam handbeg.. lalallala

























7 comments:

ANA D said...

bestnye tgk meatball 2...nk jugak..hehehe...btw..nice blog..done follow kamu

Dyla Zaman said...

Ana D: Thanks dear.. i terjah u later.. :)

:: Ika :: said...

done follow yOur blog
hope leyh jenguk & follow blog ika jugak =) chentahati19.blogspot.com

Sheila Adziz said...

wow... seronoknyer... dh lama x p ikea... rindu mestball ikea tu... yumyum

Dyla Zaman said...

Ika: hye ika.. nnt dyla terjah blog awk..

Dyla Zaman said...

Pn.Sheila: Ikea slalu penoh laa kak.. sesak sgt.. sanggup je terjah ni sebab nk meatball..

aizadalias said...

terasa lapar plak..haha =D