looking for??

Wednesday, October 20, 2010

perhimpunan mahasiswa anak perak~~

perhimpunan mahasiswa anak perak.. hehhe..
tanya kat diri sendiri aku ni anak perak ke?
dengan muka tak malu aku ikot perhimpunan anak2 perak ni.. hehehhe..
Bila adun n yb2 perak tanya aku perak asal mane..
dengan vangga jawab ipoh mali.. hehehhehehe..
nah.. siap amek gambar ngan menteri besar perak ye..

















Bagus laa ada event camni for student..
bagi peluang kat aku tdow hotel kat epoh..
makan free.. da macam PLKN dah provide makanan 6 kali sehari..
maka hajat aku untuk berdiet terpaksa dibatalkan.. hihihik..















































Ini kami berlima sajer wakil student Human Reource Uitm Perak yew.. vangga2..
ini laa masalah bila dapat baju free.. sila tengok yew..
baju besar- besar.. masing2 dapat size xl..
maka kami berikrar untuk jadi fashionista..
ikatkan baju anda di pinggang..
padahal nak gotong-royong..
tiba2 sorang pakcik tegor..
"korang ni nak g soping komplex ke?"
aduyaiii.. pakcik ni.. bikin panas derr..
da terang terang lagi bersuluh kteorg ngah kutip2 sampah ni sambel berjalan catwalk.. hih..

TENKIU PERAK.. 
walaupon bukan anak jati perak..
tapi i nyanyi lagu perak aritu dengan penoh semangat..
dan terima kasih introduce lagu 1 MALAYSIA yang sgt howtt.. weeewittt..
my favourite song.. 
the end~~~



No comments: