looking for??

Friday, October 29, 2010

shuka ria at sunway lagoon~~

yehaaaaa... lagi seminggu nak exam.. aku sempat balik KL settlekan practical..
tup tup lak dapat tiket free ke sunway lagoon.. ape lagi.. ENJOY!!!

















Ini bukan keluarga badut ye.. hehe..
keluarga kami sungguh colourful..
seceria si badut yang shomell..






















Si badut di atas yang shuka ikut gaya2 kami yee.. ini badut gaya ayu skitttt seayu FIFI























yang ini si badut gaya santai plus sempoi yew.. peace from MISS WAWA























yang aku ni walaupon da beso panjang tapi still takot kat badut nie..
yelaaa.. aku ni ketot chimemot.. badut nyer tinggi n idong merah..
tu yang wat muka tahan kentut pon ada..
muka gedik tergoda pon ada.. aww...

















Goodies bag tyme.. tengok tuh.. jelir2 lidah dapat barang free.. x senonoh..

















sebelum basahkan badan.. kena makan dulu..
ane.. "roti canai 1, teh tarik 1"..

















yaaa... cepat tukar baju cepat.. nak mandi nak mandi..
setelah berpuluh taun x pegi sunway..
akhir nya dapat gak pegi lagi..











































































tengok muka kami di conteng2.. betol2 rase cam zaman kanak2 dulu.. hehehe..

OK.. JOM MANDI!!



















































































tak tahu kenapa tyme ni muka aku cam pencacai angkat sampah pon ada..
Selekeh mak oiiiii.. inner purple suar maroon..
cam bangla cte anak mami pon ada..
ishhh2...


































sumpah ini first tyme aku naek FLYING SHIP ni..
sebelum naek baca alfatihah 44 kali.. sempat baca ayat kursi dalam hati..
tengok orang menjerit2 cam histeria..
dalam hati aku cakap " ko ni sawan ke ape nak jerit 1 sunway ni"
padahal dalam ati cuak giler nih..
bila dah naek.. mak datukk.. bila tyme dier pusing 360 darjah ala2 mas idayu tuh..
rase cam nak tercabut nyawa den nih.. rase jantung terbenti jap.. darah naek kat otak.. kaki gigil2 nih..
siap jerit cam kanak2 minx eskrem kat mak " MAMA.. ANYAH NAK BALIK.. UWAAA.. CEPAT LA BENTI.. XMO NAEK DAH"
pale hotak mu.. sendiri naek sendiri tanggung..
sempat ku pinjam tangan sis aku n pompuan mane ntah sebelah aku..
abeh aku picit2 tangan depa.. heheheh.. sowie yeeee... i takott!!!
kalu ada abang i dah lame da i pelok.. wiwiiwiw..(ceittt.. sempat ko nak mengatal yee)
tu da moment yang aku x kan luper sampai bila2..
siap bersedia nak pesan kat anak cucu jangan naek minatang ni yee.. hehehe..

















Lastly.. happy holiday with ma biggest family.. muahhxx..
Esok nyer demam 2 hari terkejut naek flying ship tuh.. hehehhehe..
sok sek sok sek tahan hinggus sambey tuleh entry ni..

No comments: