looking for??

Friday, December 17, 2010

tabiat yang buang tebiat di office~~

1) yeee... harini aku dapat online and post entry senyap2 kat opiz bila bos lari g toilet..
ADA MAK KESAH??  dialog akak opiz yang shuke gelar diri MAK..
hari2 cakap cam tuh, ada gak yang nak rase makan kaki aku yang sah2 bau busuk..
aku ni jenis kaki ayam dalam opiz.. mueheheh..

2) masa first day masok opiz nih.. aku tgok budak2 opiz ni 24jam g wat coffee..
aku ni bukan nyer suke minum coffee sgt.. mula laa bos aku paksa2..
" dyla.. u go to make a drink girl".. cehhh.. cara macam halau aku dari situ..
nah kau.. sekarang aku ulang alik wat coffee 40 kali.. ko jangan bising lak ye.. heheheh..

3) bila da wat coffee sume tuh.. sah2 cawan ko kena basoh sendiri kan..
xkan nak suroh cleaner ni jadi maid ko tolong cuci..
kat opiz ni mostly come from cina race.. so masa nak basoh cawan aritu.. tetibe je mamat ni marah aku..
" dyla!! letak balik sponge tuh".. eh.. sesedap ko jekk..
dah aku nak cuci cawan mesti laa pakai sponge.. xkan lap kat baju keje ko yang x berapa nak kemas tuh..
even rupe cam kain burok.. tapi xde laa aku ni keji sangat.. hahahha..
ruper2 nyer brother tuh kasi tau yang kaum2 tuttt cuci makanan dorang A.K.A ba alif ba ya..
nahhhhh.. rase kan kena samak...

4) aritu tetibe dengar bos panggil "SAYANG"..
ingat dier cakap ngan bini dier.. ruper nyer panggil aku ok..
wahhhh.. sekarang bos da sayang aku tau.. siap bagi nama gelaran
"POWERPUFF GURL"..  ko ader???



5) Bila dah keje HR DEPARTMENT ni.. konpem2 kena usya2 staff kan.. tengok profile laaaa...
makna dosa aku bertambah  laaa bila keje sini sebab hari2 sesi kutok mengutok diadakan.. ceit..

6) Bila awal2 bulan ni.. poket kosong.. so hari2 bawak bekal..
makan senyap2 kat opiz.. bila kotor je dokumen.. hehehe.. buat muka bodoh je.. cam x bersalah jek ekk ko ni.. ok2.. mari sambung makan
(makan time)

No comments: