looking for??

Thursday, September 8, 2011

Mari Belajar Subjek Pendidikan Khas..

Hye guys.. tau tak apa subjek pendidikan khas??
Ni subjek baru yang aku nak perkenalkan dekat korang..
bukan pendidikan seni.. bukan pendidikan jasmani tau..
NO NO NO.. Ni pendidikan baru..

Mari belajar bersama sama cekgu yee!!!


Mereka-mereka di bawah ni laa murid-murid contoh cekgu..
SILA CONTOHI MEREKA!!


-
-
-
-
-

























Korang perasan kan muka aku paling cover macho.. hihi..
Al maklum laaa.. muka da hodowh tiba-tiba nak buat hodowh..
Lari semua followers2 ciput aku ni.. hehheh..


P/S: Juling juling jugak..
        Kombang idong pon cover cover jugak
        Kepada yang lain jangan terasa..
        Entry ini bukan untuk menghina..
        Hanya untuk guraun semata-mata..
        (Pantun merapu)

23 comments:

EnciK AxixOu said...

alahai muke sorg2..haha

syaidatie nurdilla said...

Encik Axixou: hehehehheh..

NM02 said...

kelakar la uols ni

syaidatie nurdilla said...

K.ina: hehehhe..kitaorang memang terencat sikit.. lalala.. @~@

Irma A.Wahid said...

hahaha..lawak la korang...saya ade jugak gmbr cmni dulu dgn kawan2...sume muke cam nak kene penampor je..sbb terlalu lawak..da x cover ha~~hahaha

Rtp Farra Arisha said...

ahahaha..gaya dan aksi yang sangat spontan!! :))

adeeb khairudin said...

hahaha. klako sume. yg pakai shawl satin kaler grey tu paling mnyerlah. haha :D

Wanz Mejuez said...

adehhh sakit mata aku tengok oorang juling sampaikan aku pun juling jugak.. ahhaha

syaidatie nurdilla said...

Irma: Rasa nak tampo je sorg sorg kan.. heheh..

syaidatie nurdilla said...

Adeeb Khairudin: yang shawl kelabu tu pelakon kot.. dia mang pandai bab2 gini.. heheh..

syaidatie nurdilla said...

Wanz Mejuez: Sila la juling.. hehhe

zulhilmi.tempoyak said...

hahahahahaha...

br ingat nk buat calon bini td...

spoil...

;p

syaidatie nurdilla said...

Zulhilmi Tempoyak: hahahha.. nak yang mana satu ntah buat bini?? lalla

RinsyaRyc said...

Amboi... Hehehe...

http://bulatmata.blogspot.com/
BulatMata

anismelon said...

aiyak..kalo anis segan nak wat gnie..heeee..sure lagi buwok..

syaidatie nurdilla said...

Anismelon: Try laa buat muka gini.. heheh..

nurul said...

suka pakai dress??jom singgah cni.. www.dresslover84.blogspot.com

Saza Infineez said...

waaa bestnyeee dpt rerakan sporting camni! ^^,

syaidatie nurdilla said...

Saza Infineez: ini bukan rerakan.. ini kekazen sewel nih.. heheh

meaw said...

mak aiiiiiii,nakai gila ampa,hahaha!

syaidatie nurdilla said...

Meaw: memang nakal nih..

Myza Sam said...

wah muka semua tak boleh blah tapi seyes cun :D terus nak follow . peace !

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?609ea9613f49647daaf8d86712b02443

syaidatie nurdilla said...

Myza Sam: heheh.. tenkiu dear..