looking for??

Monday, September 12, 2011

Yeahhh.. Kami ke Dunia Fantasi Kanak Kanak

Tajuk entry macam @#$&*^&^ kan??
Ingat apa, macam crite DORAEMON ke nak masuk dunia fantasi kanak kanak..



















Cam haram je tajuk entry..
Ok.. straight to the point.. tengok jelaa gambar entry dibawah yee..

Yang bawah ni anak angkat kakak aku blogger Owhh Miss Wawa..
Nama dak ni Alia.. bukan Kasih Alia yee..
Dier ni ingat dier kat taman rama-rama ke.. Ceit..



































Dah tu dier berjogging dengan kawan kawan imaginasi nyer..


























Penat berjogging tadi tumpang naik beskal.. Bajet tol dak ni..


























Mak angkat si Alia ni pon sebuk nak berangan dibawah lampu minyak tanah.. Ceitt..



































Imaginasi kanak kanak tau nak main kat taman laaa.. naik beskal laaa..
Mereka tau nak berseronok sesajor..
Kini giliran aku pula.. yeahhhhhhhh..
Sila tengok apa yang aku impikan..

Soping sepuas puas nyer jika aku kaya (Entah bila laaaa... )



































Pastu nak tamatkan zaman bujang dan ada baby sendiri.. heheh..
Sila abaikan kegemokan dak bawah ni..



































P/S: Seriusly aku da lama berangan nak anak kembar..
        Ok.. berangan lagi dengan video di bawah.. Kbai..












15 comments:

H.J said...

nk anak kembar tu..haha

NM02 said...

cakap pasal kembar

meh tgk n3 akak hari ni

hehehehe

kebetulan pulak kan

mawar (^_*) said...

hehhehe...so sweet la alam gfantasi korang....dkt mane tu?

syaidatie nurdilla said...

H.J: Itu kelakar ke? hehehheh

syaidatie nurdilla said...

K.ina: ok.. roger..

syaidatie nurdilla said...

Mawar: Cuba teka kat mana?? Ni boleh buat quiz nih.. siapa betul dapat hadiah.. hehhe..

syaidatie nurdilla said...

Mawar: Cuba teka kat mana?? Ni boleh buat quiz nih.. siapa betul dapat hadiah.. hehhe..

juliana said...

wah seronoknye...mcm nak jadi budak2 balik la,hihi

syaidatie nurdilla said...

Juliana: hehehe.. sila laa join masuk alam kanak kanak ni..

Umie Artoqiemie said...

banyak tol berangan.. keh3..

cube refresh..adela button follow tu nanti..

Tulus Sweet said...

i want twins too..:(

syaidatie nurdilla said...

Tulus Sweet: heheh.. nak twin gak ye..

kyra veronica said...

blog u sweet..so i follow k....thx jenguk my blog...follow la klu sudi k...

syaidatie nurdilla said...

Kyra: tenkiu dear.. Nnt dyla jenguk k..

DfyStrawbery said...

dear, u ade jerit kat belog i haritu, so i will follow u :)