looking for??

Tuesday, January 31, 2012

Bila Hamster Berdengkur

Assalamualaikum..

Harini aku isi waktu senggang aku dengan menghupdet video-video chomel bila hamster berdengkur..

Bila Hamster tidur berdengkur, kamain chomel je rasa kan.. rasa nak cubit cubit je..
Bila Manusia tidur berdengkur, rasa macam nak pijak pijak je kan..


Yang ini rasanya bukan hamster.. tapi chomel jugak walaupun berdengkur bunyik macam bapak orang..

Hahhh.. gasak kau.. tidur nyenyak betul binatang tuh..
Btw, papa hamser aku tak berdengkur okay..
Dia tidur sangat sopan macam tuan dia... lalala

Papa Hamsterku~~ Nak baca pasal hamster aku click SINI..

4 comments:

Boyz_ed said...

Pergh ! Gila lahh ! Comelnya , nak jugakk cm too . Suka2 . Bunyi dia comel . =)

.::TIEYTA::. said...

sy pun ade hamster..huhu~

syaidatie nurdilla said...

Boyz: Heheheh.. binatang chomel bunyi pon mesti chomel kan..

syaidatie nurdilla said...

Tieta: hye awk.. hamster awk pon mest chomel..